Idag

God Morgon!

Igår blogga jag inte för igår var de ju klassresa! Vi åkte klockan åtta och kom hem 21.30.
Det var jättekul, först åkte vi till Varbergs fästning och sen stanna vi och åt lunch i slotts skogen, tror den hette så men det var i Göteborg :)

Sen så åkte vi till Universeumet, i Göteborg.
Vi var där ganska länge.. typ från halv tre (tror jag) till klockan 18.00.
Det var också roligt.
Sen på hemvägen stannad vi i Borås och åt mat på Max, gott! :D
Men det var igår det då.
Idag så är det en hundutställning på Hundklubben, Quinzy ska inte vara med men vi ville gå och kolla.
Vi tänkte också kolla på hästarna i stallet, det är ganska nära Hundklubben..
Jag har funderat ett tag på om jag vill börja rida, min mamma red när hon var liten. Men jag vill ju inte rida bara för det, jag tycker det verkar kul. Några tjejer rider i min klass, Vissa har egna hästar också.

Men det är inte säkert att jag kommer börja rida, ska kanske prova och se om det är kul.
Om jag börjar rida och efter något år skulle köpa en häst skulle Quinzy ändå vara min favorit, mer än hundra procent, hah ;)
Fast ifall jag börjar rida tror jag inte vi kommer köpa en häst efter några år.. Vet inte, man får ju se. Kanske inte ens börjar rida xd
Men det verkar sjukt kul..

Ok.. Detta inlägg blev längre än jag trodde :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0