Torsdag ;)

Hejsan!

Var på Gröndal idag och träffa den nya klassen. Bra klass, bara 3 killar :D
Dom som har Musik och Teater och går i 9:an nu, har ingen kille alls i klassen ;o
Lite kul tycker jag.. c:
Iafall, vi va typ 19 i klassen?
Vi blir bara en klass, gött! ^^
Det va jätte många som hade valt Idrott och Hälsa och Allmänt :o
Allmän är ju vanlig skola, så det kanske inte är så konstigt att de flesta valde de :P

Jag är såååå glad att jag fick Musik och Teater :3

Senare idag så va jag med 2 av mina grannar, vi spelade sims.
När dom hade gått gjorde jag engelska läxa.
Inte så roligt men bättre en matte läxa...
När man börjar på Gröndal får man ett eget skåp *w*
Haha, lilla knasiga jag. Skrev bara det för visste inte vad mer jag skulle skriva c:
Lägger upp nån random bild istället för att skriva nåt mer. Du vet vad man säger, en bild säger mer en tusen ord! :D


Mina skor som jag blogga om i min andra blogg. Hade nästan precis köpt dom när jag tog bilden.
Nu är dom trasiga :c
La jag upp en bild på mina ny nya skor? xD
Tror inte det..
Kanske gör det ;)

Hejdå så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0