Torsdag, kväll

Hejsan, eller god kväll kanske man ska säga ^^
Förlåt för att jag inte skriver förrens nu men jag har inte varit hemma så mycket idag.

Dagen:
Varit i skolan, när jag kom hem åt jag mellanmål. Mamma kom hem typ halv fyra, jag gick ut med Quinzy en snabbis innan mamma och jag åkte till stan.
Vi köpte present till Hilda (Hildus, min bff) och Wilma (En klasskompis och Hildas ''granne'' typ :P).
Dom ska ha Kändis Party, och om man blir ''hembjuden'' till någon så ska man ju ha med sig en present, festen är hos Hilda.
Jag avslöjar vad jag ska vara imon med ett inlägg + bild!
Och så har jag klippt mig idag! c:
Nöjd, hon fixade så jag har limegröna pärlor i håret, I Like It ;)
Okej, hinner inte skriva mer nu, skriver imon!

Godnatt
Hejdå så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0