Tisdag

Hejsan!

Idag har jag varit i skolan, mormor och morfar skjutsade mig till dramat, vi hade dubbelpass idag på Cupolen.
Logerna är verkligen inte fräscha, listerna runt dörren lossnade nästan. Iafall i det rummet jag & några andra tjejer var i...
Men det gick bra, kan nog alla mina repliker perfekt. Fast ska göra ganska mycket på scenen så det blir svårt att komma ihåg att ja nu ska jag göra det och sen det.
Men det blir nog gå bra!
Nästa torsdag så är det en heldags repetion & på fredag är det premiär! :)
Längtar!
Man är ledig från skolan då... :D
Jag måste be om en ny utvecklingssamtalt tid, min tid är under repetionen!
Ska försöka komma ihåg det ;)


Quinzy, när han var en liten plutt :) <3

Hejdå så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0