Söndag Morgon

God Morgon!

Söndag idag, buuu! Kom tillbaks Lördag :)
Iafall, ska inte göra något speciellt idag. Kanske va med en kompis eller nåt.
Jag ska läsa en JÄTTEEE tunn bok tills imon som jag ska berätta om för några ettor.
Ehm, ska kanske bli kul :D
2 av mina andra klasskompisar (dom är tjejer) ska också berätta om en bok, fast en annan tid och en skulle redovisa boken PussPojken för några som går i F - Klass. Jag tror den andra tjejen skulle redovisa nån bok om en Tjej och en Häst också för några i 6 - årsgruppen. (ett annat ord för F - Klass)
Min heter typ Hallon Kommer, det är med en häst där som heter Hallon.
Hoppas det går bra & att man inte säger något dumt eller fel...



Haha, en bild på Niall från 1D :) <3
Han ser inte ut så på riktigt, på bilden har han peruk och låtsas mustach ^^



Hejdå så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0