Sent inlägg

Glad Valborg!

Hos oss åt vi vild svin, (svin) stekt potatis och nån sallads röra.
Efterrätten var stekt banan glass med chokladsås och pistashnötter.
Våra gäster har med sina 2 hundar som heter Alice och Anton.
Har varit med mina grannar Amanda och Kajsa idag. Sen så åkte jag med Jessica till stan och köpte glass, några av stånden med "spel" från marknaden fanns kvar så vi spelade lite. Jag spelade fler gånger för Jessica hade egentligen inte med sig tillräckligt pengar till ett spel, men hon fick låna pengar av mig till ett spel.
Men efter det så åkte jag hem och så va jag med grannarna igen ^^

Men nu säger jag god natt :)

Bild på mig och Alice c:
Säger det ifall någon undrar, hon och Anton är samma ras men han är mörkare än henne och de är inte samma ras som Quinzy, min hund.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0