Onsdag

Hejsan!

Idag så hade vi gympa och musik i skolan, bl.a :)
Vår musik lärare har ju varit sjuk ett tag.. Men nu är hon frisk!
Det dåliga var ju att de inte fixade en vikarie fören förra veckan, missade musiken för jag var ju sjuk :'c

Men ska åka till simningen om typ 40 minuter, idag tänker jag INTE cykla.
Jag vet inte hur vädret är hos er men där jag bor regnar det ganska mycket :''(
Så mormor och morfar skjutsar mig, eftersom pappa har åkt till Halmstad idag..
Känns som jag träffar honom knappt längre.. Igår var han i Stockholm och kom hem jätte sent och nästa vekca ska han åka till USA..
Kommer sakna honom så mycket <3
För tack vare den dumma nya ''skollagen'' så får man inte ta ledigt mer än 5 dagar från skolan under 2 terminer, med vissa undantag..
Skit i det nu.



Man ser bara lite av den, men det är min gitarr ^^

Hejdå så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0