Ny vecka, Måndag.

Hejsan!

Förlåt för att jag bloggar sent..
Har gjort lite matte, det var inte frivilligt ifall ni undrar... -.-''
Okej, orka prata matte nu. Idag har jag varit i skolan, vi började med en Engelska Uppgift som heter ''At the Zoo''.. Tror den hette så :D
Jag ritar dom flesta djuren, det var inte så lätt att göra ett snyggt lejon ansikte :P
Efter skolan så gick jag hem, Quinzy var där.
Sen vid ungefär 16.40 kom pappa och hämta mig för att åka till simträningen.
Ska kanske börja cykla till träningen, nu när det börjar bli finare väder och allt.
Men på träningen gjorde vi typ inget speciellt.
Just det, gjorde inte det där bokpratet xD

Längtar till sommarlovet och den nya skolan. Kommer sakna den gamla skolan <3

Bara någon bild c:

Hejdå så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0