Måndag Morgon

Hejsan!

Idag så är måndag en bra dag, för att man är ledig! ;)
Och ledig imon också!
Kommer vara ledig på torsdag och fredag också pga teater föreställningen!
LÄÄNNNGGGGTTTAAARRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!
Har iafall fixat skor till föreställningen, de är billiga och inte användbara på riktigt...
Det är ju onödigt att köpa dyra skor till det här.
Jag kanske lägger upp dagens outfit sen, när jag har tagit på mig ''kläder som man kan använda i det här vädret'' :D
Just nu så har jag tränings shorts och en tröja där det står ''Jävlas inte med SMÅLÄNNINGR'' på, köpte den på marknaden c:
Nu känner man att våren börja komma på riktigt, jag gör speciellt det eftersom jag är allergisk mot pollen..
Kände mycket igår och i lördags.
Skit i det, nu ser vi det positivt istället :)

Hejdå så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0